Dostawa i płatność

Sposoby dostawy

  • Kurier DPD - 5kg  - 22 zł
  • Kurier DPD - 10kg  - 28 zł
  • Kurier DPD - 10 - 20 kg - 45 zł  (2 x przesyłki (paczki)
  • Kurier DPD - 20 - 30 kg - 65 zł  (3 x przesyłki (paczki)
  • Kurier DPD, In time, Eurodis.com - max. 30kg  - 39,9 zł  www.eurodis.com

 

  • Poczta Polska -  max. 10kg - 34 zł

 

Rodzaje płatności

  • Za pobraniem  - 5 zł
  • Przelew bankowy - 19 zł

 

  • W ciągu kilku dni będzie można płacić kartą online, podobnie jak w innych naszych sklepach i krajach. Możesz również bezpłatnie robić zakupy i płacić kartą online na www.jadranshop.cz

 

 

 

  • Zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczta Polska
  • Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
  • Przy złożeniu zamówienia do 11:30 paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym.
  • Tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
  • Firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie http://www.dpd.com.pl w pole "Znajdź swoją paczkę" wpisać numer przesyłki i kliknąć "Lokalizuj"
  • Zarządzać dostawą swojej paczki można na portalu: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login dzięki któremu zobaczysz gdzie aktualnie jest kurier, zmienisz datę lub adres dostawy, przekierujesz paczkę do jednego z punktów PICKUP
  • W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem 22 577 55 55.
  • Zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze lub kartą u kuriera DPD (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). Przed jego realizacją przelewem bankowym lub kartą.
  • Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
  • Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.